Nepotvrzené chyby

Stává se, že náš servis zařízení opraví, otestuje a potvrdí bezvadnou funkci. Uživatelé ale oznamují problémy související s jejich provozem. V mnoha takových případech mohou být příčinou problémů popsaných v žádosti vnější faktory, které se netýkají samotného zařízení. Níže uvádíme nejčastěji hlášené problémy a poradíme, co dělat v situaci, kdy se vyskytují.
 
PRACOVNÍ ČAS
 
Doba provozu baterie
Je třeba si uvědomit, že další faktory, jako je intenzita používání, nastavení zařízení nebo podmínky sítě, ovlivňují životnost baterie nad její parametry. Níže naleznete několik tipů, jak rozšířit pracovní čas zařízení.
 
Provoz aplikace
Aplikace mají významný dopad na spotřebu energie. Nejčastěji používané aplikace, které mohou zkrátit pracovní dobu zařízení: Facebook, Messenger, Snapchat. Pokud po nahrání nové aplikace došlo k výraznému snížení provozní doby zařízení, doporučujeme ji odinstalovat.

Část aplikace, a to i po uzavření, může fungovat na pozadí, stahování dat a připojení k Internetu. Ujistěte se, že aplikace, které právě nepoužíváte, jsou řádně vypnuty. V zařízeních s Androidem lze aplikace účinně deaktivovat prostřednictvím nastavení / správce aplikace - měli byste zvolit aplikaci běžící na pozadí a zastavit.

Někteří výrobci také poskytují vlastní nástroje pro správu aplikací.
 
Přenos dat
Stojí za pozornost sledovat doby aktivity Wi-Fi, Bluetooth, GPS, služby určování polohy, NFC. Funkce, které se momentálně nepoužívají, stojí za vypnutí. Doporučujeme omezit funkce, které provádějí stejné úkoly - například pokud je zapnuto Wi-Fi, můžete vypnout přenos dat 3G / LTE. Také je dobré omezit synchronizaci e-mailových a sociálních účtů a automatické stahování aktualizací.
 
Podmínky místní sítě
Intenzita signálu provozovatele závisí na úrovni urbanizace a vzdálenosti od vysílače. Pohyb v terénu - zvláště při řízení auta nebo při pobytu na místě, kde má daná služba špatný dosah, může vést k dočasnému zmizení signálu. To platí zejména pro služby LTE a 3G, které jsou na některých místech nedostatečně pokryté. Je-li přístroj v automatickém režimu (LTE / 3G / GSM), který vám umožní přepínat mezi režimy, přístroj se automaticky vrátí do optimálního nastavení, což způsobuje zvýšenou spotřebu energie a baterie se rychleji vybije. Během cestování nebo v slabé oblasti LTE se při připojení k mobilnímu internetu přepněte na 3G a pokud nefunguje, zadejte režim GSM.
 
Nastavení zařízení
Můžete prodloužit životnost baterie tím, že snížíte jas a trvání aktivity podsvícení tím, že odstraníte animované spořiče obrazovky a tapety. Na většině zařízení můžete také použít režim úspory baterie.

Chápeme, že různé funkce smartphonů jsou pro vás užitečné. Při intenzivním používání zařízení proto doporučujeme zakoupit PowerBank - externí baterii, která prodlouží provozní dobu zařízení. Před zakoupením se musíte ujistit, že PowerBank má příslušný certifikát a je kompatibilní s vámi zakoupeným zařízením.

POZOR! Baterie je součástí zařízení, které je vystaveno přirozenému opotřebení. Postupně se jeho parametry mohou zhoršovat. Pokud používáte baterii po dlouhou dobu, měli byste ji vyměnit.
 
Nabíjení zařízení po úplném vybití akumulátoru
Pokud je baterie zcela vybitá, po připojení nabíječky se nabíjení zařízení nemusí spustit okamžitě. Měli byste počkat několik minut, dokud nebude zahájen proces nabíjení. Doporučujeme nabíjet baterii před úplným vybitím, když se objeví varovná zpráva s nízkou spotřebou energie.
 
Nabíjení zařízení pomocí kabelu USB připojeného k počítači
Proces nabíjení zařízení pomocí USB kabelu počítače může být narušen aktivitou uživatele. V některých případech může být požadavek zařízení na elektrickou energii vyšší než maximální proud portu USB, což je 500mA (milliamps) pro port USB 2.0 a 900mA pro rozhraní USB 3.0. Proto, aby bylo zařízení rychle nabíjeno, nebo při aktivním používání zařízení během nabíjení, doporučujeme používat vždy originální síťovou nabíječku. Při připojování zařízení k počítači pomocí USB kabelu můžete použít přenos dat a další funkce, zatímco doba trvání procesu načítání v tomto případě může ovlivnit dobu nabíjení zařízení.
 
Indukční nabíječka
stále častěji se objevují na trhu Bezdrátové nabíječky tzv indukční nabíječky. Bohužel mnohé z nich nesplňují standardy výrobců. Použití neoriginální nabíječky může být neúčinné a může dokonce vést k vážnému poškození zařízení.
 
Neoriginální nabíječky
Kapacita neoriginálních nabíječek může být několikanásobně nižší než kapacita nabíječky původního výrobce. Jejich používání může prodloužit dobu nabíjení a v extrémních případech poškodit zařízení. Doporučujeme používat originální příslušenství.
 
INTERFERENCE ZÁKLADNÍCH VLASTNOSTÍ SPOTŘEBIČE
 
Žádné spojení není možné
Neschopnost uskutečňovat hovory může souviset se zařízením, které Operátor zablokuje v souvislosti s platbami po lhůtě splatnosti. Připomínáme, že pokud nebude platba za zařízení zakoupené na splátkách nebo za splatné faktury, může Operátor zablokovat zařízení. Operátor zablokuje možnost volání i na kartách ostatních operátorů, přístroj vstoupí do základního módu. Proto v případě takové závady - zejména v případě, že zařízení bylo již na místě a závada nebyla potvrzena, doporučujeme nejprve zkontrolovat, zda má zákazník uhrazené platby za služby operátora. Pokud ano, kontaktujte operátora a zkontrolujte, zda bylo zařízení zablokováno. Pokud bylo zařízení zakoupeno on-line nebo v provizi a jeho současný uživatel nemá žádné znalosti, z nichž Operátor přichází - kontaktujte prosím Prodávajícího.
 
Pozastavení / samočinné vypnutí / zpomalení
Pozastavení přístroje, jeho automatické vypnutí nebo zpomalení jeho činnosti je často výsledkem použití dalších aplikací. Pokud se tyto příznaky vyskytnou, nejprve odinstalujte dříve načtené aplikace nebo naformátujte paměťovou kartu zařízení.

Upozorňujeme, že je doporučeno pravidelně resetovat zařízení k vynulování aplikací a procesů spuštěných na pozadí. Pokud máte stále problémy, proveďte operaci Hard Reset / Full Reset (podle pokynů v Uživatelské příručce), abyste uvolnili paměť a obnovili tovární nastavení.

POZOR! Hard Reset vymaže ze zařízení kontakty, zprávy a další data, takže před provedením této operace vám připomínáme zálohování dat. Většina výrobců poskytuje nástroje, které vám umožní zálohovat data.

Kopii dat lze provést pomocí nástrojů poskytnutých výrobcem zařízení. V případě pochybností doporučujeme kontaktovat telefonní linku výrobce.
 
Špatné pokrytí (telefonní a internetové připojení)
Příčinou nepříjemnosti v důsledku špatného pokrytí může být poškození SIM karty. Doporučujeme provést test karty SIM na kontaktním místě operátora.

Problémy s pokrytím mohou být také způsobeny místními podmínkami sítě operátora.

Dalším důvodem problémů s pokrytím může být provoz telefonu v režimu "Double" a nedostatečné pokrytí LTE / 3G
 
Špatný příjem nebo připojení
Provoz mobilního telefonu závisí nejen na jeho parametrech, ale také na provozu externích stimulů. Mezi nejdůležitější faktory ovlivňující kvalitu připojení patří:
  • síťová síla signálu,
  • vzdálenost od základnové stanice operátora BTS (síťový vysílač)
  • překážky, které narušují šíření signálu (elektromagnetických vln) mezi vysílačem a zařízením uživatele - např. terén a jeho stavba, nepříznivé povětrnostní podmínky, blízkost zdroje vysokého napětí nebo elektromagnetického pole.    
Provoz telefonu může být rovněž ovlivněna rukou, která zakrývá anténu, ta je obvykle umístěna ve spodní části přístroje (viz návod výrobce).
 
Deformovaný hlas / žádný zvuk
Důvodem zhoršení kvality zvuku může být:
  • nečištění mikrofonu nebo reproduktoru, což narušuje jeho provoz (proto je důležité zařízení řádně chránit před prachem a jinými nečistotami),
  • použití neoriginálního příslušenství (např. pouzdro, které kryje otvory pro mikrofon / reproduktory),
     
Chybný provoz na dotykovém panelu
Dotykový panel nemusí fungovat správně kvůli:
  • použití ochranného filmu nebo tvrzeného skla bez souhlasu výrobce, určené pro jiný model zařízení nebo špatně aplikované (tyto prvky mohou pokrýt senzory zabudované do panelu)
  • práce v rukavicích není určena pro použití s ​​mobilními zařízeními,
  • vlhkými rukama nebo vlhkostí displeje (i u zařízení se zvýšenou nepropustností - certifikát IP).   
 
OPERACE GPS
Funkce GPS je založena na určení polohy na základě signálu přijatého ze satelitu. Proto vliv GPS může být ovlivněn:
  • městské překážky - budovy, tunely, podchody,
  • nepříznivé povětrnostní podmínky,
  • blízkost zdroje vysokého napětí nebo elektromagnetického pole.   
 Ztráta signálu v případě výše uvedených faktorů neznamená poruchu zařízení.
 
POZOR! Chcete-li použít GPS v nastavení telefonu aktivujte „umístění“. Je-li tato funkce vypnuta nemůže najít GPS polohu uživatele. Je také důležité, aby se ujistil, že není zařízení zakryto rukama nebo držákem v autě / anténním zařízením uživatele (informace o umístění antény najdete v návodu k obsluze).
 
V mnoha zařízeních jsou k dispozici funkce podporující provoz polohy, např. Vestavěný snímač zařízení, umístění pomocí sítě mobilních telefonů (AGPS), pokročilé GPS. Informace o těchto funkcích naleznete v návodu k obsluze.
DŮLEŽITÉ: na našem webu používáme cookies.
Používáním této stránky beze změny nastavení souborů cookie znamená, že budou umístěny na vašem koncovém zařízení, se kterým souhlasíte. Nastavení cookies můžete kdykoli změnit.